POKER -om do para

Kontakt:

Znam da u Hrvatskoj postoji dobar broj ljudi koji igra bolje od mene i ja nisam ni neki hvalisavac niti umišljni lik. Moj je cilj samo promidžba ove igre i da pomognem ljudima koji su zainteresirani da počnu sa samom igrom. Ako želite moju pomoć ,slobodno mi se obratite na:

msn: croatian111@hotmail.com

ili na:

icq: 428-786-364

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O BLOGU:

Ovaj blog će bit svojevrstan projekt u kojemu ću pokušati dokazat da se i sa 0 kuna/eura može doć do nekih para, poštujući pravila bankrolla. Bit će to dug i mukotrpan projekt ali mu se radujem :)

LINKOVI:

STANJE PROJEKTA

Početak projekta:
09. rujan 2007.

Trenutni bankroll:
835 $

Ukupna isplaćena zarada:
780 $




Play Online Poker
Započnite karijeru!

Everest Poker

Jediničnih posjeta blogu:

Website counter