POKER -om do para

Pokerstrategy.com

Ovaj novi banner koji sam stavio na vrh bloga je od stranice Pokerstrategy.com. Evo ni sam nisam znao da postoji do danas. O čemu se radi:
Ovo je stranica koja nove igrače uči kako uspješno igrat poker. Čak do te mjere da su uvjereni ako pročitate njihove članke i naučite njihovu strategiju za početnike, oni vama daju početni kapital. Daju vam 50$ + 100$ besplatno. Ja nisam mogao vjerovat to, pa sam se otišao sam uvjerit. Pročitao članke, prilagodio razmišljanje njihovoj strategiji i evo mi 50$ ostalih 100$ ću dobit ako budem igrao dobro odnosno ako napucam dovoljno bonus bodova koje mogu pretvorit u 100$. Ključ je disciplina i pridržavanje njihove strategije.
Isipt sam prošao iz prve ali mi kaže nekoliko prijatelja koji su probali položit pa nisu uspjeli. Dakle treba odvojit nešto vremena i naučit njihovu strategiju. Nema lakih 50 $.
Nakon što sam se pozabavio njihovom strategijom igre za početnike, mogu reć da sam oduševljen. Odlična je i mislim da ju svako može naučit i primit.
Ako želite probajte, odite na stranicu (gore samo kliknite na banner), registrirajte se, pročitajte članke i 50$ za početak poker karije je vaše.

VAŽNA NAPOMENA:
Odlučio sam da ovih 50 koje sam dobio od pokerstrategya neću brojat u projekt, jer je to nešto sasvim drugo.
Moj projekt nema veze sa ovim. Ali evo našao sam to pa sam htjeo podjelit s vama. Dakle moj projekt je počeo od nule bez ičije donacije!

KOGA ZANIMA MOŽE POČET!
Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O BLOGU:

Ovaj blog će bit svojevrstan projekt u kojemu ću pokušati dokazat da se i sa 0 kuna/eura može doć do nekih para, poštujući pravila bankrolla. Bit će to dug i mukotrpan projekt ali mu se radujem :)

LINKOVI:

STANJE PROJEKTA

Početak projekta:
09. rujan 2007.

Trenutni bankroll:
835 $

Ukupna isplaćena zarada:
780 $




Play Online Poker
Započnite karijeru!

Everest Poker

Jediničnih posjeta blogu:

Website counter